loading...
آخرین اخبار دنیای تکنولوژی
پیام مدیر
دوستان این سایت برای مطلع کردن شما عزیزان به آخرین اخبار دنیای وب و تکنولوژی و همچنین برای دانلود آخرین ورژن نرم افزار های کاربردی طراحی شده.مارو با نظراتتون همراهی کنید.
آخرین ارسال های انجمن

مهران بازدید : 94 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

کاور باری Tomb rider که قرار است در تاریخ 5 مارچ به بازار بیاید توسط شرکت سازنده ی این اثر <Square enix> منتشر شده.

این بازی برای PC،Xbox 360،Ps3 منتشر خواد شد.

 

 

 

مهران بازدید : 309 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

چندی پیش رساناهایی خبر داده بودند که مافیا 3 در راه است؛و برای کنسول های نسل  آینده ساخته  و طراحی میشود.ولی بعد از این خبر ها هم عکسی منتشر شد که میتوانید در زیر ببینید که ما به برسی عکس میپردازیم.این عکس نشان می دهد که بازی در شهر نیویورک به سر میرود و اگر به ساختمان ها دقت کنید موجه ای موضوع می شوید.


http://www.baziname.ir/images/8t5s6xt6il1hwcp8xd0y.jpg




چندی پیش رساناهایی خبر داده بودند که مافیا 3 در راه است؛و برای کنسول های نسل  آینده ساخته  و طراحی میشود.ولی بعد از این خبر ها هم عکسی منتشر شد که میتوانید در زیر ببینید که ما به برسی عکس میپردازیم.

برسی عکس :

این عکس نشان می دهد که بازی در شهر نیویورک به سر میرود و اگر به ساختمان ها دقت کنید حرف من را میفهمید. همچنین با مشاهده اینکه در عکس هلیکوپتر است بازی به زمانه ی ما نزدیک است و از آن قرن بیستم اش در آمده است.و با مشاهده ی مردی که در عکس دیده میشود و با دیدن اسلحه ای که بر دست دارد و ماشینی که قرار دارد یا وی برای قتل کشتار میرود و یا از قتل و کشتار خارج شده و به سمت ماشین اش حرکت می کند.





توجه:البته تنها سوتی این عکس این است که لوگوی بازی به شکل 3 است نه به شکل III  و کمپانی این بازی امکان ندارد که لوگوی این بازی را به این شکل کرده باشد؛چون در سری قبلی لوگو به صورت عدد های یونانی بوده است.
با تشکر از همه ی خوانندگان این مطلب که تا آخر مطلب با ما بودند.

 

 

مهران بازدید : 69 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

به یادم دارم زمانی که برای اولین بار با سری Ace Combat آشنا شدم، به طرز باور نکردنی ای به سبک پرواز در بازی های کامپیوتری علاقه مند شدم. کنترل هواپیماهای جنگی ای که تا آن زمان تنها عکس یا مدل های آن ها را دیده بودم، باعث شده بود که همیشه آرزوی کنترل این هیولاهای پرنده را در دسر داشته باشم. سری بازی های Ace Combat این کار را برای من انجام داد و من بی نهایت از آن ها لذت بردم. حتی در این نسل از کنسول های بازی که این سری چندان موفق ظاهر نشدند هم نسخه ششم آن را بارها بازی کردم و بعداً هم با تمام کمی و کاستی ها سری H.A.W.X را تجربه کردم. درست است که H.A.W.X عنوانی هیجان انگیزی بود، اما هیچ گاه جای سری Ace Combat  را نگرفت و من همچنان منتظر یک نسخه جدید از این عنوان محبوب بودم. حال پس از چند سال که از AC خبری نبود، کمپانی Namco Bandai با توپ پر نسخه جدید سری بازی های Ace Combat را راهی بازار کرده تا طرفداران این عنوان قدیمی، دوباره لذت پرواز را با Assault Horizon تجربه کنند. 
 
داستان
 
یک داستان نظامی، برای اینکه هیجان انگیز و تقریباً نزدیک به واقعیت از کار دربیاید، نیاز به متخصصی در امور نظامی دارد تا با مشاوره هایش، داستان بازی را بهتر و زیباتر کند. در سری H.A.W.X تام کلنسی (Tom Clancy) به خوبی این کار را انجام داد و از نظر داستانی، این سری از بازی ها با روند خوبی مواجه شدند. حال Namco برای اینکه در Assault Horizon داستان خوبی را پیش روی بازیکنان قرار دهد از آقای جیم دفلیس (Jim DeFelice) استفاده کرد. یک نویسنده مشهور که داستان های پر فروشی در زمینه های نظامی و جاسوسی و مقالات زیادی در نشریه New York Times در همین زمینه منتشر کرده و از این نظر یک فرد بسیار خلاق به حساب می آید. برای اولین بار در این سری از بازی ها و کلاً بازی های سبک پرواز، بازیکنان کنترل خلبانی را بدست می گیرند که می توانند او را خارج از کابین خلبان هم کنترل کنند و کمی با زندگی شخصی و خصوصیات او آشنا شوند! نکته مهمی که باعث شده بازیکنان با خلبان بازی ارتباط بیشتری برقرار کنند. 
Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم ۱۰۸[sup]th[/sup] Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال ۲۰۱۵ رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه ۱۰۸[sup]th[/sup] Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد. 
در ادامه بازی نیز گروه ۱۰۸ و بیشاپ با یکی دیگر از نظامیان گروه SRN که آندری مارکو (Andrei Markov) نام دارد، روبرو می شوند که یک خلبان فوق العاده است و کارهای او مشکل جدیدی را برای بیشاپ و گروهش به وجود می آورد. روند کلی بازی روی مارکو و گروه SRN است و بازیکنان با بیشاپ مأموریت های مختلفی را برای از بین بردن این گروه انجام می دهند. موضوع جالب اینجاست که بازیکنان واقعاً بازی را از دید بیشاپ دنبال می کنند و در اکثر لحظات بازی در نقش او قرار می گیرند. در برخی قسمت ها هم باید خود او را در پایگاه های نظامی کنترل کنید. نحوه صحنه پردازی ها و کارگردانی خوب بازی از همان صحنه های ابتدایی بازیکنان را مجذوب خودشان می کنند. بازی به شکلی طوفانی شروع می شود و پس از نمایش صحنه هایی فوق العاده تازه متوجه می شوید که در یکی از کابوس های بیشاپ بوده اید. وجود چنین مسائلی باعث شده که بازیکنان ارتباط بیشتری با شخصیت اصلی بازی برقرار کنند و خودشان را به خوبی در نقش او احساس کنند. 

مهران بازدید : 54 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

می دانم که بازی Crysis 2 خیلی قدیمیه و نیازی به نقد و بررسی ندارد.ولی برای اینکه مشکلات نقد و بررسی ام درست بشود،این نقد و بررسی را نوشتم.

 

نقد و بررسی بازی Crysis 2:

نام بازی: Crysis 2
شرکت سازنده: Electronic Arts
موتور گرافیکی: CryEngine3
حمایت از: Crytek Studios
ژانر: اول شخص تیر اندازی

باز هم شاهد ارائه یک شماره دیگر از بازی پرطرفدار Crysis هستیم.این بار EA با ارائه این بازی قدرت خود را نشان داد و بین بیشتر گیمر های دنیا درخشید.در این شماره،EA همه ی تلاش خود را برای برطرف کردن نسخه اول این بازی انجام داده است و تا حدودی هم موفق شده است.در این شماره از این بازی،مانند شماره قبل،داستان بازی در آینده اتفاق می افتد.داستان این بازی در سال 2023 میلادی روی می دهد.در دنیایی پر از سیاهی،پر از ظلمت،دنیایی که از وجود ceph ها آلوده شده است،نیویورک.


مهران بازدید : 86 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

مقدمه و چگونگی اغاز داستان بازی god of war :

اکثر بازیبازان دنیا با کریتوس کم و بیش اشنایی دارند.کارکتری که خدایان امپ را به چالش کشید.این شخصیت توسط دیوید جفی خالق نسخه ی اول این بازی خلق شد.بازی god of war داستان ماجراجویی و انتقام کریتوس از خدایان المپ را بیان میکند.اولین دلیل کریتوس برای انتقام از المپ کشته شدن زن و دخترش است.این دو توسط خود کریتوس کشته شدند.داستان از جایی شروع میشود که کریتوس کاپیتان یک دسته اسپارتان به جنگ با ارتش بزرگی از بربر ها میرود.اواخر جنگ بود.کریتوس و ارتشش تقریبا شکست خورده بودند.کریتوس مغرور که تا به ان زمان شکست نخورده بود با خدای جنگ اریس عهد و پیمانی بست.او به اریس قول داد در صورتی که او را از دست بر برها نجات دهد و اسپارتان های زیر دستش را نجات دهد تا اخر عمر به او خدمت خواهد کرد.اینجا بود که غرورش کار دستش داد.شاید کریتوس هیچوقت فکر نمی کرد که با خدمت به اریس باعث و بانی مرگ همسر و دخترش شود.اریس بعد از نجات کریتوس به او دستور داد تا به شهر های دیگر یونان حمله کند و امپراطوری اریس را گسترش دهد.در یکی از این حملات به روستایی که زن و بچه اش در ان بودند تمام افراد ان روستا را به قتل میرساند.بعد از این اتفاق متوجه اشتباهش میشود و تازه میفهمد زن و بچه اش را کشته است.اریس در اتش ظاهر میشود و میگوید که تازه ان شخص قهرمانی شده که او میخواهد و انجاست که کریتوس ندای زیبا و تاثیر گذار ARES!!!!!! را سر میدهد.بعد از این اتفاق بدن کریتوس از خاکستر بدن زن و بچه اش پوشیده میشود و اغاز کار کریتوس برای انتقام با نام شبح اسپارتا شروع میشود.این مقدمه ای کوتاه بر چگونگی تبدیل کاپیتان اسپارتا به شبح اسپارتا و همچنین دلیل اصلی انتقامش است.


نقد شماره ی اول این بازی :
نسخه ی اول این بازی را به جرات میتوان بهترین نسخه ی بازی دانست.اکشن ناب در کنار داستان زیبای انتقام و صد البته MUSIC زیبای GREAD MARINO سبب شد که افسانه ی کریتوس خلق شود.

 

مهران بازدید : 47 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

نام بازی:Bad Piggies
شرکت سازنده:Rovio
پلتفورم ها:PC/Android/I pad


Rovio تنها با یک ایده کوچک به اینجا رسیده است،او تنها می خواست سازنده ی سری بازیهایی باشد،که در همه جا قابل بازی کردن باشد.او بازی Angry Birds را ساخت که بسیار طرفدار به خود جلب کرد و باعث دخشیده شدن و معروف شدنش شد.و با اینکه داستان و گرافیک این سری زیاد جالب نبود و همینطور نبودن هیچ فایل ویدیویی در بازی،Rovio به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد.موضوع بازی در سری های Angry Birds این است که پرندگانی از دست خوک های بدجنسی بدلیل دزدیدن تخمهایشان عصبانی میشوند و به مبارزه با آنها می پردازند.
و اما در اینبار،شاهد بازی دیگری از نزد این شرکت هستیم،بازی Bad Piggies.اینبار،خوک ها هستند که به تلافی اتفاقات گذشته می پردازند.و اینبار موضوع بازی حول خوک ها می چرخد.





داستان:
این بازی داستانی در حقیقت ندارد،فقط یک موضوع کلی دارد و آن هم این است که:خوک ها برای جبران اتفاقات قبل با هر وسیله ای که شده،موانعی را پشت سر می گذارند،و به پرچم ها و نقشه هایی برای تصرف نواحی مختلف،می رسند.با اینکه موضوع بازی بسیار بچگانی می رسد،ولی جذابیت زیادی در خود دارد که هرکسی راحت از کنار این بازی نمی گذرد.

مهران بازدید : 59 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Brave برای PC 

ینکه بازی ای از روی یک فیلم یا انیمیشن ساخته شود و امتیازات خوبی را هم در یافت نکند، به امری طبیعی تبدیل شده، اما اخیراً بازی هایی که کمپانی Disney از روی انیمیشن های استودیوی Pixar خلق می کند، نمایش های خوبی داشته اند و نظر خیلی ها را به خودشان جلب کرده اند. بازی هایی که آن ها از روی Toy Story 3 و Cars 2 ساختند، زیبا و قابل قبول بودند و توانستند نشان بدهند که همیشه بازی هایی که از روی فیلم یا انیمیشن ساخته می شوند، بد از کار درنمی آیند. حال با اکران انیمیشن Brave در سینماها، کمپانی Disney بازی ای از این انیمیشن راهی بازار کرده تا بتوان ماجراهای شخصیت های آن را در قالب بازی هم مشاهده کنیم. 

 

[color=#746363][font=Arial, sans-serif]سیستم مورد نیازOS: Windows XP, Vista or Windows 7 
CPU: Pentium 4 2 GHz 
RAM: 1 GB 
HDD: 5 GB free disk space 
Graphics: 256 MB Graphics Memory 
Sound Card: DirectX 9 Compatible 
DirectX: Version 9 

لینک های دانلود حجم: 2200 مگابایت 
نسخه کرک شده RELOADED 

دانلود لینک اصلی | بخش اول 
دانلود لینک اصلی | بخش دوم 
دانلود لینک اصلی | بخش سوم 
دانلود لینک اصلی | بخش چهارم 
دانلود لینک اصلی | بخش پنجم
مهران بازدید : 56 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
مدتی پیش Rockstar صفحه رسمی طرفداران Facebook بازی GTAV را راه اندازی کرد. Rockstar قرار است تا در این صفحه اطلاعات جدیدی را به همراه تریلرها و تصاویر بازی رونمایی کند. این اقدام در حالی صورت گرفته که GameInformer قول پیش نمایش ها و اطلاعات جدیدی را به همراه تاریخ عرضه این بازی در مجله خود داده است. برای بازدید از صفحه رسمی GTAV در Facebook به این لینک مراجعه کنید.


مهران بازدید : 64 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

یک روز دیگر تا انتشار رسمی Medal of Honor: Warfighter باقی نمانده است و شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که پس چرا خبری از نقد های این بازی در این چند روز گذشته نیست . اما جواب آن سادست زیرا EA قصد ندارد تا زمان انتشار بازی هیچ گونه اجازه ای برای انتشار نقد های Medal of Honor: Warfighter را دهد. 

بر طبق اعلام چندین نشریه و سایت ها مانند Gametrailers ، شرکت Electronic Arts اجازه نخواهد داد تا زمان انتشار بازی نقدی از این عنوان منتشر شود. در پادکست اصلی سایت Gametrailer در این مورد آمده است : ”حتی ذره ای صحبت هم نمی توان در مورد نقد های Medal of Honor: Warfighter کرد. نقد ها ی ما در زمانی بسیار دیر خواهد آمد. EA تصمیم گرفته است که به ما هیچ گونه نسخه ای از این بازی را تا زمان انتشار آن ندهد.” 
Kevin VanOrd از سایت Gamespot در توییتر هم این اتفاق را تایید کرده است :” این حقیقت دارد. ما تا زمانی که Medal of Honor: Warfighter منتشر نشود نمی توانیم شروع به انجام این بازی کنیم.” 
به هر حال به نظر می رسد که نقد های این عنوان را باید بعد از زمان انتشار بازی یا حتی چند روز بعد ببینیم زیرا EA در حرکتی جالب اصلا نسخه ای از این بازی را به نقد کننده ها نداده است.

مهران بازدید : 55 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (1)

SimCity5_35275_screen

 

همانطور که میدانید عنوان Sim City قرار است جان تازه بگیرد و برای سال آینده انحصاری PC منتشر شود.حال EA چهار تصویر جدید از این بازی را منتشر کرد که نشان دهنده ی بلایای طبیعی و  البته غیر طبیعی !!! در شهر است.سبک بازی شبیه ساز شهرسازی است و یکی از عناوین مورد انتظار PC است.در ادامه تصاویر را میتوانید مشاهده کنید.

 

sim city aliens martians تصاویر جدید Sim City بلاهای طبیعی را نشان میدهد

 

 

sim city earthquake تصاویر جدید Sim City بلاهای طبیعی را نشان میدهد

 

sim city meteor تصاویر جدید Sim City بلاهای طبیعی را نشان میدهد

 

sim city tornado تصاویر جدید Sim City بلاهای طبیعی را نشان میدهد

مهران بازدید : 139 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

پنجمین نسخه از فرانچایز Forza که تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد ، به تازگی خبر هایی از DLC هایی که قرار است برای این عنوان عرضه شود به گوش می رسد.
این DLC که مربوط به بخش Rally بازی Forza Horizon بوده در 18 دسامبر سال جاری میلادی با قیمت 20$ عرضه خواهد شد.

در ادامه استدیوی Turn 10 افزود که در این DLC جاده های پر پیچ و خم Colorado همچون میحط های معروف Rally نقش آفرینی خواهد کرد که بر جذابیت این عنوان خواهد افزود.

مهران بازدید : 61 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

  • ناشر: THQ
  • سازنده: Vigil Games
  • سبک: Action Adventure
  • پلتفورم ها: PC | PS3 | X360 | Wii U
  • تاریخ انتشار: August 14, 2012


بسیاری از ما به این نتیجه رسیده ایم که ساخت یک بازی با الهام از بازی یا بازی های دیگر هیچوقت موفقیت آمیز نخواهد شد و آخرش به شکست ختم می شود. اما استدیوی Vigil Games معجونی از ترکیب God of War و Prince of Persia ساخت که خلاف این عقیده عمل کرد و اتفاقاً به عنوانی محبوب بدل شد. این بازی داستان چهار سوار را روایت می کند که با هم برادرند و هر زمان که لازم باشد از آسمان برای کمک به زمین ارسال می شوند. 

هنوز دو سوار مانده اند! 

در شماره اول War عازم زمین شد و مسئول کنترل جنگی ویرانگر بین شیاطین و فرشته ها بود. او تلاش زیادی برای کنترل این آشوب به کار برد، اما در آخر موفقیت آنچنانی به دست نیاورد و جالب تر از همه اینکه به عنوان یکی از مقصرین این حوادث شناخته شد و حال یک مجرم محسوب می شود. شاید نام او با یک ناجی هماهنگ باشد و بتوان درک کرد که سوار جنگ برای کمک به زمین آمده بود، اما نظرتان در مورد یک پارادوکس بزرگ چیست؟ چه اتفاقی می افتد اگر مرگ باعث زندگی باشد؟ اینبار Death به زمین آمده و علاوه بر تلاش برای ایجاد آرامش یک هدف مهمتر نیز دارد. او قصد دارد بی گناهی برادر خود را ثابت کند و به همین دلیل به مناطق و سرزمین های گوناگونی سفر می کند و با دشمنان مختلفی روبرو می شود. 

مهران بازدید : 60 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

هنگامی که میراثی گرانقدر بر دوش شما واگذار می شود، مانند آن است که قطعات عظیم سنگ را بر دوش شما بگذارند. هر قدر این میراث، تاریخی و هویتمندتر باشد، سنگین تر خواهد شد. حال با خود بیاندیشید که کوه ها را بر دوش شما بگذارند! وظیفه ی 343 حمل یک سیاره است. سیاره ای به عظمت قلب میلیون ها هوادار که 737 روز را از زمان عرضه ی Halo Reach چشم انتظار دیدن نسخه ای دیگر از سری محبوب Halo نشسته اند.

جدایی Halo از Bungie، قطع به یقین بزرگترین جدایی در تاریخ بازی های رایانه ای بود. پس از این جدایی بزرگ بود که مایکروسافت با تاسیس استدیوی 343 به طرفداران Halo نوید این موضوع را داد، که دیگر نوجوان 11 ساله قرار نیست بی سرپرست رها شود. این نوجوان در دستان والدینی پر توان قرار دارد تا سه شماره ی آینده ی خود را سپری کند و خدماتی بی نظیر را به طرفدارانش ارایه دهد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 1,576
  • بازدید کلی : 20,275
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ