loading...
آخرین اخبار دنیای تکنولوژی
پیام مدیر
دوستان این سایت برای مطلع کردن شما عزیزان به آخرین اخبار دنیای وب و تکنولوژی و همچنین برای دانلود آخرین ورژن نرم افزار های کاربردی طراحی شده.مارو با نظراتتون همراهی کنید.
آخرین ارسال های انجمن
مهران بازدید : 47 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

نام بازی:Bad Piggies
شرکت سازنده:Rovio
پلتفورم ها:PC/Android/I pad


Rovio تنها با یک ایده کوچک به اینجا رسیده است،او تنها می خواست سازنده ی سری بازیهایی باشد،که در همه جا قابل بازی کردن باشد.او بازی Angry Birds را ساخت که بسیار طرفدار به خود جلب کرد و باعث دخشیده شدن و معروف شدنش شد.و با اینکه داستان و گرافیک این سری زیاد جالب نبود و همینطور نبودن هیچ فایل ویدیویی در بازی،Rovio به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد.موضوع بازی در سری های Angry Birds این است که پرندگانی از دست خوک های بدجنسی بدلیل دزدیدن تخمهایشان عصبانی میشوند و به مبارزه با آنها می پردازند.
و اما در اینبار،شاهد بازی دیگری از نزد این شرکت هستیم،بازی Bad Piggies.اینبار،خوک ها هستند که به تلافی اتفاقات گذشته می پردازند.و اینبار موضوع بازی حول خوک ها می چرخد.





داستان:
این بازی داستانی در حقیقت ندارد،فقط یک موضوع کلی دارد و آن هم این است که:خوک ها برای جبران اتفاقات قبل با هر وسیله ای که شده،موانعی را پشت سر می گذارند،و به پرچم ها و نقشه هایی برای تصرف نواحی مختلف،می رسند.با اینکه موضوع بازی بسیار بچگانی می رسد،ولی جذابیت زیادی در خود دارد که هرکسی راحت از کنار این بازی نمی گذرد.

مهران بازدید : 59 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Brave برای PC 

ینکه بازی ای از روی یک فیلم یا انیمیشن ساخته شود و امتیازات خوبی را هم در یافت نکند، به امری طبیعی تبدیل شده، اما اخیراً بازی هایی که کمپانی Disney از روی انیمیشن های استودیوی Pixar خلق می کند، نمایش های خوبی داشته اند و نظر خیلی ها را به خودشان جلب کرده اند. بازی هایی که آن ها از روی Toy Story 3 و Cars 2 ساختند، زیبا و قابل قبول بودند و توانستند نشان بدهند که همیشه بازی هایی که از روی فیلم یا انیمیشن ساخته می شوند، بد از کار درنمی آیند. حال با اکران انیمیشن Brave در سینماها، کمپانی Disney بازی ای از این انیمیشن راهی بازار کرده تا بتوان ماجراهای شخصیت های آن را در قالب بازی هم مشاهده کنیم. 

 

[color=#746363][font=Arial, sans-serif]سیستم مورد نیازOS: Windows XP, Vista or Windows 7 
CPU: Pentium 4 2 GHz 
RAM: 1 GB 
HDD: 5 GB free disk space 
Graphics: 256 MB Graphics Memory 
Sound Card: DirectX 9 Compatible 
DirectX: Version 9 

لینک های دانلود حجم: 2200 مگابایت 
نسخه کرک شده RELOADED 

دانلود لینک اصلی | بخش اول 
دانلود لینک اصلی | بخش دوم 
دانلود لینک اصلی | بخش سوم 
دانلود لینک اصلی | بخش چهارم 
دانلود لینک اصلی | بخش پنجم
مهران بازدید : 56 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
مدتی پیش Rockstar صفحه رسمی طرفداران Facebook بازی GTAV را راه اندازی کرد. Rockstar قرار است تا در این صفحه اطلاعات جدیدی را به همراه تریلرها و تصاویر بازی رونمایی کند. این اقدام در حالی صورت گرفته که GameInformer قول پیش نمایش ها و اطلاعات جدیدی را به همراه تاریخ عرضه این بازی در مجله خود داده است. برای بازدید از صفحه رسمی GTAV در Facebook به این لینک مراجعه کنید.


مهران بازدید : 64 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

یک روز دیگر تا انتشار رسمی Medal of Honor: Warfighter باقی نمانده است و شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که پس چرا خبری از نقد های این بازی در این چند روز گذشته نیست . اما جواب آن سادست زیرا EA قصد ندارد تا زمان انتشار بازی هیچ گونه اجازه ای برای انتشار نقد های Medal of Honor: Warfighter را دهد. 

بر طبق اعلام چندین نشریه و سایت ها مانند Gametrailers ، شرکت Electronic Arts اجازه نخواهد داد تا زمان انتشار بازی نقدی از این عنوان منتشر شود. در پادکست اصلی سایت Gametrailer در این مورد آمده است : ”حتی ذره ای صحبت هم نمی توان در مورد نقد های Medal of Honor: Warfighter کرد. نقد ها ی ما در زمانی بسیار دیر خواهد آمد. EA تصمیم گرفته است که به ما هیچ گونه نسخه ای از این بازی را تا زمان انتشار آن ندهد.” 
Kevin VanOrd از سایت Gamespot در توییتر هم این اتفاق را تایید کرده است :” این حقیقت دارد. ما تا زمانی که Medal of Honor: Warfighter منتشر نشود نمی توانیم شروع به انجام این بازی کنیم.” 
به هر حال به نظر می رسد که نقد های این عنوان را باید بعد از زمان انتشار بازی یا حتی چند روز بعد ببینیم زیرا EA در حرکتی جالب اصلا نسخه ای از این بازی را به نقد کننده ها نداده است.

مهران بازدید : 55 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (1)

SimCity5_35275_screen

 

همانطور که میدانید عنوان Sim City قرار است جان تازه بگیرد و برای سال آینده انحصاری PC منتشر شود.حال EA چهار تصویر جدید از این بازی را منتشر کرد که نشان دهنده ی بلایای طبیعی و  البته غیر طبیعی !!! در شهر است.سبک بازی شبیه ساز شهرسازی است و یکی از عناوین مورد انتظار PC است.در ادامه تصاویر را میتوانید مشاهده کنید.

 

sim city aliens martians تصاویر جدید Sim City بلاهای طبیعی را نشان میدهد

 

 

sim city earthquake تصاویر جدید Sim City بلاهای طبیعی را نشان میدهد

 

sim city meteor تصاویر جدید Sim City بلاهای طبیعی را نشان میدهد

 

sim city tornado تصاویر جدید Sim City بلاهای طبیعی را نشان میدهد

مهران بازدید : 139 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

پنجمین نسخه از فرانچایز Forza که تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد ، به تازگی خبر هایی از DLC هایی که قرار است برای این عنوان عرضه شود به گوش می رسد.
این DLC که مربوط به بخش Rally بازی Forza Horizon بوده در 18 دسامبر سال جاری میلادی با قیمت 20$ عرضه خواهد شد.

در ادامه استدیوی Turn 10 افزود که در این DLC جاده های پر پیچ و خم Colorado همچون میحط های معروف Rally نقش آفرینی خواهد کرد که بر جذابیت این عنوان خواهد افزود.

مهران بازدید : 61 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

  • ناشر: THQ
  • سازنده: Vigil Games
  • سبک: Action Adventure
  • پلتفورم ها: PC | PS3 | X360 | Wii U
  • تاریخ انتشار: August 14, 2012


بسیاری از ما به این نتیجه رسیده ایم که ساخت یک بازی با الهام از بازی یا بازی های دیگر هیچوقت موفقیت آمیز نخواهد شد و آخرش به شکست ختم می شود. اما استدیوی Vigil Games معجونی از ترکیب God of War و Prince of Persia ساخت که خلاف این عقیده عمل کرد و اتفاقاً به عنوانی محبوب بدل شد. این بازی داستان چهار سوار را روایت می کند که با هم برادرند و هر زمان که لازم باشد از آسمان برای کمک به زمین ارسال می شوند. 

هنوز دو سوار مانده اند! 

در شماره اول War عازم زمین شد و مسئول کنترل جنگی ویرانگر بین شیاطین و فرشته ها بود. او تلاش زیادی برای کنترل این آشوب به کار برد، اما در آخر موفقیت آنچنانی به دست نیاورد و جالب تر از همه اینکه به عنوان یکی از مقصرین این حوادث شناخته شد و حال یک مجرم محسوب می شود. شاید نام او با یک ناجی هماهنگ باشد و بتوان درک کرد که سوار جنگ برای کمک به زمین آمده بود، اما نظرتان در مورد یک پارادوکس بزرگ چیست؟ چه اتفاقی می افتد اگر مرگ باعث زندگی باشد؟ اینبار Death به زمین آمده و علاوه بر تلاش برای ایجاد آرامش یک هدف مهمتر نیز دارد. او قصد دارد بی گناهی برادر خود را ثابت کند و به همین دلیل به مناطق و سرزمین های گوناگونی سفر می کند و با دشمنان مختلفی روبرو می شود. 

مهران بازدید : 60 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

هنگامی که میراثی گرانقدر بر دوش شما واگذار می شود، مانند آن است که قطعات عظیم سنگ را بر دوش شما بگذارند. هر قدر این میراث، تاریخی و هویتمندتر باشد، سنگین تر خواهد شد. حال با خود بیاندیشید که کوه ها را بر دوش شما بگذارند! وظیفه ی 343 حمل یک سیاره است. سیاره ای به عظمت قلب میلیون ها هوادار که 737 روز را از زمان عرضه ی Halo Reach چشم انتظار دیدن نسخه ای دیگر از سری محبوب Halo نشسته اند.

جدایی Halo از Bungie، قطع به یقین بزرگترین جدایی در تاریخ بازی های رایانه ای بود. پس از این جدایی بزرگ بود که مایکروسافت با تاسیس استدیوی 343 به طرفداران Halo نوید این موضوع را داد، که دیگر نوجوان 11 ساله قرار نیست بی سرپرست رها شود. این نوجوان در دستان والدینی پر توان قرار دارد تا سه شماره ی آینده ی خود را سپری کند و خدماتی بی نظیر را به طرفدارانش ارایه دهد.

 

مهران بازدید : 63 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

عرضه نسخه جدید ویندوز از سوی مایکروسافت همیشه رویداد مهمی برای کسب و کار‌ها محسوب می‌شد، اما این بار به نظر می‌رسد عرضه نسخه جدید این سیستم عامل شور و شوق چندانی در میان این گروه از کاربران ایجاد نکرده است. 

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از رویترز، در حالی که چند روز دیگر به عرضه رسمی ویندوز ۸ از سوی مایکروسافت باقی مانده است، به نظر می‌رسد این رویداد توجه چندانی از سوی کسب و کار‌ها و شرکت‌ها وسازمان‌های تجاری به خود جلب نکرده است.
بعضی از کار‌شناسان آی تی حتی گفته‌اند ممکن است بسیاری از کسب و کار‌ها هیچ‌گاه از این سیستم عامل استفاده نکنند. 

علیرغم اینکه ویندوز ۸ ممکن است برای بسیاری از کاربران قابلیت‌های تازه‌ای مثل پشتیبانی از فناوری صفحه لمسی، رابط کاربری جذاب و غیره به همراه داشته باشد، اما بسیاری از کسب و کار‌ها گفته‌اند هنوز دلیل قانع کننده‌ای برای استفاده از ویندوز ۸ و کنار گذاشتن نسخه‌های ایکس پی و ۷ این سیستم عامل پیدا نکرده‌اند. 

دوگ جانسون، مسئول بخش مدیریت مخاطره در انجمن بانکداران آمریکا که اعضای آن جزو بزرگ‌ترین خریداران فناوری‌های دنیای آی تی محسوب می‌شوند، در این باره به رویترز گفته است: واقعیت این است که ویندوز ۸ یک پلت فرم مصرف کننده- محور است و نه یک پلت فرم کسب و کار- محور. بنابر این رویدادی نیست که بتواند در این بزنگاه زمانی از نظر کسب و کار‌ها واجد اهمیت باشد. به نظر من ویندوز ۸ هیچ قابلیت جدیدی برای کسب و کار‌ها به همراه ندارد.

البته رون مارکزیچ، رئیس گروه شرکت‌ها و شرکای حامی مایکروسافت نیز در این باره گفته است: مرز بین مصرف کنندگان عادی و کسب و کار‌ها چندان واضح نیست. کسب و کارهای مشتری بدین دلیل به سراغ ویندوز ۸ خواهند رفت که نمی‌خواهند خود را فقط به محدوده بین رایانه‌های شخصی و رایانه‌های لوحی محدود کنند.

رویترز در ادامه گزارش خود به مواردی استناد کرده که نشان از بی‌توجهی کسب و کار‌ها به عرضه ویندوز ۸ دارد.
این خبرگزاری به شرکت خودروسازی ولکزواگن اشاره کرده و نوشته این شرکت که سال گذشته سیستم عامل حدود ۶۰۰ هزار دستگاه از رایانه‌های خود را به ویندوز ۷ ارتقا داده، اعلام کرده در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای استفاده از ویندوز ۸ ندارد. 

یکی از تحلیلگران موسسه پژوهشی گارتنر نیز به رویترز گفته است: به باور ما ۹۰ درصد از سازمان‌های بزرگ در سطح گسترده‌ای از ویندوز ۸ استفاده نخواهند کرد. پیش بینی می‌کنیم ویندوز ۸ در اوج موفقیت خود مورد استفاده حداکثر ۲۰ درصد از سازمان‌ها قرار گیرد. 

البته رویترز در پایان گزارش خود نتیجه گرفته عدم استقبال کسب و کار‌ها از ویندوز ۸ مشکل چندان بزرگی برای مایکروسافت نخواهد بود، چون این شرکت در هر حالت حدود ۴۰ درصد از درآمد خود را از قرادادهای چند ساله‌ای که برای فروش محصولاتش با شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌بندد، به دست می‌آورد و چندان مهم نیست که این سازمان‌ها از کدام یک از نسخه‌های این محصولات استفاده می‌کنند. 

رویترز همچنین گفته سیستم عامل ویندوز اهمیت مالی چندانی برای مایکروسافت ندارد، چون موفقیت مایکروسافت در بازار کسب و کار‌ها بیشتر به فروش مجموعه نرم‌افزاری آفیس بستگی دارد تا سیستم عامل ویندوز.

مهران بازدید : 63 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که به خریداران کنونی نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ یک نسخه رایگان آفیس ۲۰۱۳ خواهد داد. 


به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت مایکروسافت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که اگر فردی اکنون به خرید نرم‌‌فزار آفیس ۲۰۱۰ و یا ۲۰۱۱ اقدام کند هنگام آغاز فروش نرم‌افزار آفیس ۲۰۱۳ یک نسخه رایگان از این نرم‌افزار را دریافت خواهد کرد. 

مایکروسافت که روز جمعه از نرم‌افزار آفیس ۲۰۱۳ خود رونمایی کرده عنوان کرد که نسخه رایگان آفیس ۲۰۱۳ به افرادی تعلق می‌گیرد که از روز ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ تا ۳۰ آوریل ۲۰۱۳ اقدام به خرید آفیس ۲۰۱۰ یا ۲۰۱۱ کنند. 

بر این اساس وقتی شما نسخه ۲۰۱۰ یا ۲۰۱۱ آفیس را خریداری و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید صفحه‌ای باز می‌شود که به واسطه آن می‌توانید ایمیلی به مایکروسافت بزنید.
مایکروسافت نیز هنگام آغاز فروش آفیس ۲۰۱۳ شما را در جریان قرار داده و این امکان را به شما خواهد داد تا نسخه رایگان آفیس ۲۰۱۳ را دانلود و نصب کنید. 

به گزارش سایت خبری Cnet، با توجه به نسخه‌ای از آفیس ۲۰۱۰ یا ۲۰۱۱ که اکنون خریداری می‌کنید مایکروسافت به هنگام آغاز فروش آفیس ۲۰۱۳ نیز به شما این امکان را می‌دهد تا بین ورژن‌های مختلف آن انتخاب کنید. 

مایکروسافت هنوز تاریخ دقیق آغاز فروش آفیس ۲۰۱۳ را اعلام نکرده است اما گفته می‌شود که این نرم‌‌افزار اوایل سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد. 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 1,574
  • بازدید کلی : 20,273
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ