loading...
آخرین اخبار دنیای تکنولوژی
پیام مدیر
دوستان این سایت برای مطلع کردن شما عزیزان به آخرین اخبار دنیای وب و تکنولوژی و همچنین برای دانلود آخرین ورژن نرم افزار های کاربردی طراحی شده.مارو با نظراتتون همراهی کنید.
آخرین ارسال های انجمن
مهران بازدید : 62 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

بنیانگذار مایکروسافت معتقد است که سیستم عامل جدید این شرکت عالی است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، بیل گیتس، بنیانگذار و رییس شرکت مایکروسافت با تائید سخنان استیو بالمر، مدیر عامل مایکروسافت درباره اینکه ویندوز ۸ یک محصول بسیار حیاتی است، گفت: مردم از تلاشی که شرکت مایکروسافت برای تولید این محصول به کار گرفته است شگفت‌زده خواهند شد.

وی تصریح کرد: سیستم عامل ویندوز ۸ برای کامپیوترهای شخصی اهمیت بالایی خواهد داشت و این زمان مهمی برای ماست.

گیتس در ادامه اظهارات خود افزود: من بدون وقفه از تبلت جدید مایکروسافت با نام Surface استفاده کرده‌ام و می‌توانم بگویم که این تبلت فوق‌العاده است.

به گزارش سایت خبری Cnet، بنیانگذار مایکروسافت در همین حال گفت که سیستم عامل‌های ویندوز برای کامپیوترها و تبلت‌ها و ویندوز فون بالاخره روزی با یکدیگر ادغام خواهند شد.

وی در این خصوص تشریح کرد: ما اشتراکات زیادی بین ویندوز ۸ و ویندوز فون ۵ داریم و به تدریج و با گذر زمان این دو در قالب یک پلت‌فرم ادغام خواهند شد.

مهران بازدید : 64 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

آی‌پد مینی تاثیر مخربی بر بازار رایانه‌های شخصی خواهد گذاشت. 

به گزارش ایتنا از ایسنا، مارک مسکوویتز، تحلیلگر موسسه جی‌پی مورگان اعلام کرد که ورود تبلت آی‌پد مینی به بازار می‌تواند بر بازار رایانه‌های شخصی تاثیر منفی بگذارد. 

وی تصریح کرد: این تبلت جدید باعث کاهش فروش رایانه‌های شخصی خواهد شد و بسیاری از مشتریانی که قیمت برایشان اهمیت بالایی دارد به سمت این تبلت جدید و کوچک سوق پیدا خواهند کرد. 

این تحلیلگر همچنین عنوان کرد: در همین حال افرادی که به دنبال دستگاهی برای مطالعه محتواهای الکترونیکی هستند نیز به این دستگاه تمایل نشان خواهند داد. 

وی افزود: با توجه به بحران اقتصادی در جهان و بی‌ثباتی در اقتصاد کشورها ما فکر می‌کنیم که مشتریان زیادی به دلیل قیمت پائین تبلت آی‌پد مینی به سمت این تبلت جذب خواهند شد. 

به گزارش سایت خبری Cnet، شرکت اپل امروز سه‌شنبه از نمایندگان رسانه‌ها برای حضور در یک کنفرانس خبری دعوت به عمل آورده و این در حالی است که از مدت‌ها پیش شایعه شده است که اپل امروز از تبلت آی‌پد مینی خود رونمایی خواهد کرد. 

مهران بازدید : 59 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

به غذایی که می‌خورید اینترنتی امتیاز بدهید!

 

امروزه اینترنت نه فقط به عنوان یک ابزار دسترسی به اطلاعات و روشی برای رفع نیازهای علمی تلقی می‌شود، بلکه مسلماً یکی از کارکردهای مهم آن، جنبه تفنن و سرگرم‌کنندگی آن است. 

شاید از همین روست که به تازگی سایتی برای امتیاز دادن به کیفیت و رنگ و بوی غذاهایی که در خطوط هوایی سرو می‌شود، به راه افتاده است. 

اصولاً یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی که دائماً با هواپیما در حال سفرند، خوردن غذاهایی است که در هواپیما به آنها داده می‌شود. 

گفته می‌شود برخی خطوط هوایی معتبر، غذاهایی با کیفیت پایین و با مواد اولیه کهنه به مردم ارائه می‌کنند. 

اگر چنین است و اگر شما تجربه‌ای از این دست دارید، به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت airlinemeals.net و آپلود عکس غذای نامطبوعی که به شما داده‌اند، از خطوط هوایی میزبان انتقاد کنید! 

به گزارش ایتنا از مرواهاست، این سایت قابلیت جست‌وجو نیز دارد و افراد می‌توانند بر اساس نوع غذا و نام خط هوایی در آن دست به جست‌وجو بزنند. 

البته در این سایت آن دسته از خطوط هوایی که باکیفیت ترین و خوشمزه‌ترین غذاها را به مسافران ارائه می‌کنند نیز مشخص شده است. 

مهران بازدید : 69 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

ک نهاد آمریکایی برای ادامه فعالیت‌های خود با شرکت اپل برای در اختیار گرفتن تلفن‌های همراه آیفون ۵ قرارداد می‌بندد. 


به گزارش ایتنا از ایسنا، آژانس مهاجرت و گمرک آمریکا (ICE) اعلام کرده است که به زودی به همکاری خود با شرکا ریسرچ این موشن (RIM) به عنوان تولیدکننده تلفن‌های همراه بلک‌بری خاتمه خواهد داد و همکاری جدیدی با شرکت اپل آغاز خواهد کرد. 

این آژانس تصریح کرد که قصد دارد تا برای ۱۷ هزار و ۶۰۰ کارمند خود تلفن‌های همراه هوشمند آیفون خریداری کند و این اقدام هزینه‌ای بالغ بر دو میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به همراه خواهد داشت. 

این نهاد آمریکایی گفته است که به مدت هشت سال به تلفن‌های همراه بلک‌بری اعتماد کرده است اما تکنولوژی بلک‌بری دیگر نمی‌تواند جوابگوی نیازهای این نهاد باشد. 

به گزارش رویترز، آژانس مهاجرت و گمرک آمریکا همچنین اعلام کرد که سیستم عامل جدید iOS 6 شرکت اپل را مورد بررسی قرار داده و بر اساس امنیت بالای این سیستم عامل تصمیم به استفاده از آیفون گرفته است. 

این آژانس تاکید کرد که تلفن‌های همراه هوشمند آیفون توسط تمامی پرسنل این نهاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مهران بازدید : 53 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

لپ‌تاپ ارزان قیمت گوگل

 

گوگل لپ‌تاپ باریک خود را به قیمت ۲۵۰ دلار عرضه نمود. 


به گزارش ایتنا به نقل از سی‌ان‌ان، این لپ‌تاپ که با مشارکت سامسونگ ساخته شده و «سامسونگ نیو کروم بوک» نام دارد، مدل جدید «سامسونگ کروم بوک ۵» است که ماه می گذشته به قیمت ۴۵۰ دلار رونمایی شد. 

این لپ‌تاپ دارای حافظه ۲ گیگابایت، پردازشگر اکسینوس سامسونگ و صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی به دقت ۱۳۶۶ در ۷۶۸ می‌باشد. 

بنا به گفته گوگل، این مدل دارای خروجی HDMI، DVD و پورت VGA بوده و قادر است به انواع نمایشگرها متصل شود. 

این لپ‌تاپ ارزان قیمت و باریک، فقط ۱.۱۳ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن نیز ۲.۰۳ سانتی‌متر گزارش شده است. 

در حال حاضر پیش خرید «سامسونگ نیو کروم بوک» از طریق اینترنت امکان‌پذیر است.

مهران بازدید : 63 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

متقاضیان  گالکسی نوت 2 صف کشیدند!

 

گوشی گالکسی نوت ۲ که به تازگی و توسط سامسونگ معرفی شده است، بعد از حضور در خاورمیانه، در ایران نیز برای اولین بار توسط شرکت پارس سامتل عرضه می‌شود.

این گوشی که ضخامتش ۹ و چهاردهم میلیمتر است یکی از باریک‌ترین گوشی های جهان محسوب می‌شود و در ابعاد۱۵۱ در ۸۰ میلیمتر و با وزن ۱۸۳ گرم ساخته شده است.
نوت ۲ هر چند که از همه گوشی‌های اندروییدی بزرگ تر است و از آن به عنوان تلفن همراهی مابین تبلت و گوشی نام برده می‌شود، اما به راحتی در دست قرار می‌گیرد.

Galaxy Note II دارای ویژگی‌های منحصربفردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است چرا که این محصول به ایده‌های شما جان می‌دهد و کمک می‌کند تا این ایده ها را به آسانی و تنها با یک کلیک با همه به اشتراک بگذارید.

Galaxy Note II دارای صفحه‌ای ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش در می‌آورد.
این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد.

به گزارش ایتنا عرضه این گوشی که با گارانتی پارس سامتل از ساعت ۱۱ روز شنبه ۲۹ مهرماه در تهران، مشهد و یزد آغاز شد با استقبال زیادی از سوی علاقه‌مندان روبرو شد.
فروش این گوشی که در تهران برای اولین بار توسط صوت و تصویر کامران در خیابان جمهوری نرسیده به حافظ، نبش کوچه لاله صورت گرفت، با تشکیل صف خریداران روبرو شد.


در این صف طولانی بیش از ۲۰۰ نفر متقاضی ایستاده بودند.
سامسونگ پیش از این گفته بود به اولین خریداران این گوشی یک گوشی هوشمند به عنوان هدیه اهدا خواهد کرد.
همچنین گفته می‌شود تمامی افرادی که برای خرید این گوشی مراجعه کرده‌اند هدایای ویژه‌ای از سوی سامسونگ دریافت کرده‌اند به این ترتیب که ارزش هدیه هر کدام از خریداران با توجه به نوبت آنها در صف با یکدیگر متفاوت بود.

Galaxy Note II از توان پردازشی بالایی برخوردار است.
این محصول به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه رم ۲ گیگابایتی مجهز است و مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه‌نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به همراه می‌آورد.
این تلفن هوشمند به سیستم‌عامل آندروید ۴.۱ (یا Jelly Bean) مجهز است و قابلیت‌های گرافیکی بهتری دارد.
Galaxy Note II در سه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های micro SD به بازار عرضه می‌شود.

دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی و با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت Full HD است که دارای یک فلش LED نیز می‌باشد.
دوربین دوم یا مکالمه هم ۱.۹ مگاپیکسلی است.

سامسونگ در این مدل نیز مانند Galaxy S III از حسگر RGB استفاده کرده که قادر به پیدا کردن طیف کامل نور محیط است و فقط کانال سبز آن را تشخیص نمی‌دهد. بدین ترتیب کارایی آن زیر انواع نورهای مصنوعی ارتقاء می‌یابد.
همچنین این گوشی با لمس قاب پشت گوشی امکان به اشتراک گذاشتن انواع Media از طریق فناوری NFC را فراهم می‌کند.
امکان اشتراک با سایر دستگاه های NFC نیز وجود دارد.

مهران بازدید : 59 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش سالانه شرکت سی.آر.ان درباره فروشندگان و عرضه کنندگان راهکارهای هوشمندی تجاری نشان می‌دهد مایکروسافت توانسته در این بازار بر رقبایی مثل اوراکل و آی بی‌ام پیشی بگیرد. 



به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، شرکت سی.آر.ان (CRN) که گزارش‌های سالانه‌ای از وضعیت بازار محصولات و راهکارهای هوشمندی تجاری ارائه می‌دهد، اعلام کرده راهکارهای مایکروسافت در این حوزه از نظر کیفیت و یکپارچگی با دیگر محصولات و راهکارهای نرم‌افزاری، جایگاه بهتری دارد. 

این شرکت که بر مبنای شش معیار درباره راهکارهای هوشمندی تجاری شرکت‌های مختلف قضاوت می‌کند، اعلام کرده شرکت مایکروسافت در این رتبه بندی توانسته هفت امتیاز بیشتر از آی بی‌ام و اوراکل کسب کند. 

یکی از تحلیلگران مایکروسافت درباره موفقیت این شرکت در کسب بر‌ترین جایگاه بازار راهکارهای هوشمندی تجاری گفته است: بسیاری از کسب‌وکار‌ها از نرم‌افزارهای اکسل و شیرپوئینت استفاده می‌کنند، و این نرم‌افزار‌ها به یکی از اولویت بسیار مهم مشتریان و شرکای مایکروسافت تبدیل شده است. به همین خاطر مایکروسافت در مقایسه با دیگر رقبای این بازار تمایل بیشتری دارد که نر‌م‌افزارهای آفیس و شیرپوئینت را با راهکارهای هوشمندی تجاری خود یکپارچه کند. 

وی همچنین پیش‌بینی کرده با ورود نسخه جدید نرم‌افزاهای شیرپوئینت مایکروسافت (۲۰۱۳) و برخی راهکارهای پردازش ابری (آفیس ۳۶۵)، این بازار شرایط ویژه‌ای به خود خواهد گرفت. 

گزارش شرکت سی.آر.ان نشان می‌دهد شرکت‌های مایکروسافت و اوراکل در بازار راهکارهای هوشمندی تجاری وارد رقابت تنگاتنگی با هم شده‌اند. 

جایگاه مایکروسافت در این بازار بسیار به جایگاه شرکت اوراکل نزدیک‌تر است، اما با جایگاه شرکت آی.بی.‌ام تفاوت فاحش‌تری دارد.

مهران بازدید : 57 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارهای مختلفی برای تست سلامت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم وجود دارند. اما بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌‌اطلاع‌اند که در ویندوز 7 ابزاری برای گرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیله‌ی آن وضعیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم و ویندوز اسکن شده و نتیجه در قالب یک گزارش‌گیری کامل همراه با ذکر جزئیات و مشکلات موجود نمایش داده می‌شود. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 

 

بدین منظور:
ابتدا (ترفندستان) بر روی دکمه‌ی Start کلیک کنید.
سپس عبارت زیر را در قسمت جستجو وارد کرده و Enter بزنید:
perfmon /report
خواهید دید که پنجره‌ی Resource And Performance Monitor باز شده و اسکن سیستم آغاز می‌شود. عملیات گزارش‌گیری حدود 1 دقیقه طول می‌کشد.
سپس گزارش‌ سلامت سیستم آماده شده و به صورت تفصیلی نمایش داده می‌شود.

در صورتی که بر روی ویندوز خود آنتی‌ویروس نصب کرده‌اید،‌ اما در گزارش‌گیری درج شده است که آنتی‌ویروس نصب نیست، این موضوع به باگی که در ویندوز 7 وجود دارد مرتبط است. شرکت مایکروسافت برای حل این مشکل به‌روزرسانی ارائه کرده است که می‌توانید آن را دریافت کرده و نصب کنید:
http://support.microsoft.com/kb/2482947
مهران بازدید : 51 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

KMPlayer 3.3.0.33 Final  با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نر9م افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار KMPlayer  :

  • محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد
  • پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
  • امكان كپچر كردن فايلها با كيفيت قابل قبول
  • در اختار گذاشتن تمام اطلاعات يك فايل صوتي يا تصويري مانند : نوع فايل ، پسوند و .. . و امكان ويرايش يا كپي
  • هماهنگي و پشتيباني از برنامه هاي : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
  • قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاري كامل با زبان فارسي
  • نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
  • قابليت تعريف و تنظيم كليدهاي پخش برنامه به آساني
  • قابليت پشتباني از پوسته و پلاگينهاي مختلف در برنامه
  • قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
  • پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
  • پشتباني كامل از فايلهاي فلش
  • پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
  • امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
  • پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
  • پوسته هاي جذاب و زيبا
  • امكان هماهنگ شدن با پلاگينهاي وينمپ

 

 

دانلود با لينك مستقيم با حجم 24 مگابايت

 

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )

مهران بازدید : 64 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

PotPlayer 1.5.34321 نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

 

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 1,569
  • بازدید کلی : 20,268
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ